پاکزاد، بهنوش و اولیا، محمدباقر. 1399. پاندمی کرونا، دکمه ریاسترت کره زمین. مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، 28 (1): 2229-2234. https://jssu.ssu.ac.ir/article-1-5133-fa.html.
فراهتی، مهرزاد. 1399. پیامدهای روانشناختی شیوع ویروس کرونا در جامعه. ارزیابی تأثیرات اجتماعی، 1 (2؛ ویژهنامه پیامدهای شیوع ویروس کرونا- کووید 19): 207-225. https://www.sid.ir/paper/400413/fa.
علیزادهفرد، سوسن و صفارینیا، مجید. 1398. پیشبینی سلامت روان بر اساس اضطراب و همبستگی اجتماعی ناشی از بیماری کرونا. فصلنامه علمی و پژوهشی پژوهشهای روانشناسی اجتماعی، 9 (36): 129-141. https://www.noormags.ir/view/fa/articlepage/1709486/%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%B6%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D9%87%D9%85%D8%A8%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7.
لطیفنژاد رودسری، رباب؛ جعفری، حمیده؛ حسینی، بیبی لیلا و اسفلانی، اکرم. 1389. بررسی دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش الکترونیکی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 10 (4): 364-373. https://ijme.mui.ac.ir/browse.php?a_id=1475&sid=1&slc_lang=fa.
عطاران، محمدرضا. 1386. دانشگاه مجازی: بازخوانی روایتهای موجود. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، ۱۳ (۱) :۷۳-۵۳. https://www.sid.ir/paper/68052/fa.
حسینی لرگانی، سیده مریم. 1388. بررسی عوامل مؤثر بر توسعه دانشگاه مجازی و وضعیت آینده آن در ایران، پژوهش در نظامهای آموزشی، 3 (7): 115-127. https://www.sid.ir/paper/137627/fa.
شموسی، نعمتالله و معینزاده، احمد. 1387. گزارش: آموزش اینترنتی زبان انگلیسی در دانشگاه های ایران: دیدگاه ها و نگرش اساتید، پیک نور، (23): 194-199. http://ensani.ir/fa/article/192158/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%AF
لاوسون، برایان. 1395. طراحان چگونه میاندیشند (مترجم: حمید ندیمی، چاپ دوم)، تهران: دانشگاه شهید بهشتی.
دانشگر مقدم، گلرخ. 1388. فهم مسئله طراحی در آموزش معماری؛ بررسی مؤلفههای مؤثر بر فهم کافی از مسئله طراحی به عنوان آغازگاهی برای طراحان مبتدی، نشریه هنرهای زیبا، (37): 59-68. https://www.sid.ir/paper/5866/fa.
گرجی مهلبانی، یوسف؛ محمدی، سحر؛ بهمنش، فرزاد؛ جاویدمهر، ملیحه؛ ایرجی، نصیری، احمد. 1397. چالشهای آموزش معماری، تهران: طحان. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. 1392. برنامه درسی دوره کارشناسی مهندسی معماری، قابل دسترس درhttps://malayeru.ac.ir/portal/file/?113555/%D8%B3%D8%B1-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%D9%8A-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%8A-%D9%85%D9%82%D8%B7%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%8A.pdf. [Persian]
Abdollahi, Aadel &
Rahimi , Ali. 2020. Social Construct of Coronavirus and Its Crisis-Coping Strategies: Case Study of Online Users, Social impact assessment, 1 (2): 43-63. https://www.sid.ir/paper/376410/en.
Dhawan,
Shivangi. Online Learning: A Panacea in the Time of COVID-19 Crisis, Journal of Educational Technology Systems,
Vol 49, Issue 1: 5-22. https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/0047239520934018.
Newman,
Galen; George,
Benjamin;Li,
Dongying ; Tao,
Zhihan;Yu,
Siyu & Lee,
Ryun Jung. 2018. Online Learning in Landscape Architecture: Assessing Issues, Preferences, and Student Needs in Design-Related Online Education, Landscape Jrnl, vol. 37 no. 2: 41-63. http://lj.uwpress.org/content/37/2/41.short.
Jahanian, Ramezan & Shukufeh, Etebar. 2012. The Evaluation of Virtual Education in View Point Virtual E-learning Centers in Universities of Tehran from Students, Information and Communication Technology in Educational sciences, 2 (4): 53-65. https://ictedu.sari.iau.ir/article_631765.html?lang=en.
Silva, Neander F & Lima, Ecilamar M. 2008. Distance Learning in Architectural Design Studio: Two Comparative Studies with One Onsite Teaching, in Innovative Techniques in Instruction Technology, E-learning, Eassessment, and Education, M. Iskander, Editor. Springer, Dordrecht: 381-386. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-1-4020-8739-4_66.