رئیسی، زهرا، و مرتضی نیکروان. 1395. بررسی و مقایسه سیستمهای متداول امتیازدهی ساختمانها بر اساس شاخصهای پایداری و مقایسه با مقررات ملی کشور
. نشریه معماری اقلیم گرم و خشک 4(4): 1-14.
http://smb.yazd.ac.ir/article_939.html
سامه، رضا، و عباسعلی ایزدی. 1393. سازوکار داوری و سنجش طراحی در آموزش معماری پیشنهاد مدلی برای ارزیابی فرآیند و ارزشیابی طرح در تعامل استاد و دانشجو
. هنر و معماری (معماری و شهرسازی ایران) 5(2): 1-13.
http://www.isau.ir/article_61988.html?lang=en
شبیری، سید محمد، آلاله قائمی، و پونه قائمی. 1392. بررسی روند آموزش محیط زیست در برنامههای پنج ساله توسعه کشور و اراه راهکارهای مناسب جهت آموزش محیط زیست
. آموزش محیط زیست و توسعه پایدار 1(4): 29-40.
http://journals.pnu.ac.ir/article_895.html
غفاری، سعید، و حمیدرضا عباسیان جهرمی. 1398. ارزیابی شرایط عمومی پیمان از منظر تطابق با مفاهیم ساختمانهای سبز و ارائه راهکارهایی به منظور بهبود آن. مهندسی عمران شریف 2-35(1): 47-57. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?ID=506826
محمدپور زرندی، حامد، مجید عباسپور طهرانی فرد، و رضا ارجمندی. 1395. تدوین راهبردهای مدیریتی برای توسعه ساختمانهای سبز (مطالعه موردی: منطقه 1 شهرداری تهران). اقتصاد: اقتصاد و مدیریت شهری 4(16): 71-86. http://iueam.ir/article-۱-۵۴۶-fa.html
محمدی، مهدی، و فهیمه عزیزپور. 1392. ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوینشده زیستمحیطی در رشتههای مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی
. فصلنامه آموزش مهندسی ایران 15(59): 75-92.
http://ijee.ias.ac.ir/article_3960.html?lang=fa
وزارت مسکن و شهرسازی. 1389. مقررات ملی ساختمان ایران مبحث نوزدهم صرفهجویی در مصرف انرژی. نشر توسعه ایران. تهران. https://inbr.ir/wp-content/uploads/2016/08/mabhas-19.pdf
Cam, C.N., and B.L. Ong. 2005.
Building environmental assessment tools and the multidimensional pathways towards sustainable architecture. Paper presentation. The 2005 world sustainable building conference, Tokyo, Japan
https://www.irbnet.de/daten/iconda/CIB3760.pdf
Chini, A. R. and E. Nasri. 2010. Sustainable development, engineering education and Iranian academe: Strategies and related issues
. Journal of Faculty of Engineering 43(2): 191-198.
https://jfe.ut.ac.ir/article_20378_en.html